Vrátenie a výmena

V TheG Clothing je spokojnosť zákazníka našou najvyššou prioritou.

Naše položky sú vždy vyrobené z materiálov najvyššej kvality, so starostlivosťou a dôrazom na detail. Ak je niektorá z položiek vo vašej objednávke nesprávna alebo akýmkoľvek spôsobom chybná, kontaktujte nás na adrese customersupport@thegclothing.com a požiadajte o výmenu do 14 dní od dátumu prijatia, za predpokladu, že:

Tovar je nenosený a v pôvodnom obale.

Upozorňujeme na chybu objednávky alebo konkrétne chyby. Položky musia byť bezpečne zabalené a balíky nám musia byť odoslané späť pomocou vysledovateľnej metódy, ako je GLS, DHL, UPS alebo iná. Nezabudnite si ponechať sledovacie číslo vrátenia tovaru. Pre vašu ochranu by mali byť veci poistené na ich plnú hodnotu.

V každom prípade vás prosíme, aby ste nám poslali sledovacie číslo a predbežné upozornenie na vrátenie tovaru na výmenu.

Všetky výpredajové položky sú dopredajom.

V prípade zákazkovej objednávky produktov sa reklamácia nevzťahuje!

Iba nami prijatý tovar môže byť spracovaný na výmenu.

Všetky vrátené položky by mali byť odoslané na adresu:

TheG Clothing - Matej Jurika
PREDMET: VRACIA SA TOVAR
Oravská 49, 94901, Nitra
SVK, Slovensko

PROSÍM, VYŽADUJE SA POTVRDENIE PODPISU.

Ak vymieňate položku z dôvodu chyby zo strany TheG alebo chyby, zaplatíme náklady na dopravu, aby sme vám poslali náhradnú položku. V opačnom prípade je spätná doprava na náklady zákazníka.

Spoločnosť TheG nevracia peniaze za predaný tovar, pretože veľa položiek sa vyrába na objednávku, preto vás prosíme, aby ste si vybrali pozorne. Radi však veci vymeníme.

Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa našich zásad vrátenia alebo výmeny a spracovania, kontaktujte nás na adrese customersupport@thegclothing.com

Ďakujem za pochopenie.