Čo si predstavíte pod pojmom značka? je to meno? Logo? Influencer? Materiál? Alebo je dizajnér alebo?...
Asi nikto si pri tvorbe značky nevie predstaviť, ako vyzerá jej logo vo finálnej podobe. Po konečnom vzhľade sa mnohokrát zmení. Milióny vyradených papierov so zábermi od výmyslu sveta až po logo, ktoré ešte stále nemusí byť konečné. To isté platilo aj v našom prípade, kde sme tápali a kreslili a kreslili a logo bolo v nedohľadne. S uvedením značky niekde v roku 2015 sme dali konečný názov značky TheGentlemens!
Úplne prvé logo, ktoré sme oficiálne spustili, vyzeralo takto:
Toto bolo úplne prvé logo, ktoré nás reprezentovalo pred spustením eshopu na našom blogu. Neskôr, keď sme spustili e-shop, z loga zostalo len prvé písmeno a názov sa presunul pod logo, vyzeralo to takto:
Náčrt prvého loga:
S e-shopom sme vyrobili aj niekoľko boxov pre jednoduchší prenos k zákazníkom a aby sme sa aspoň trochu odlíšili od konkurencie. Vyzerali takto. Dnes sa už nepoužívajú.
Ak milujete to, čo robíte a trávite všetok svoj čas, stále by ste vymýšľali niečo nové a nové. Niekedy a nielen v mojom prípade sa stane, že veľa nápadov máte v hlave, možno aj na papieri, no svetlo sveta už nikdy neuvidia. Možno si na ne niekedy spomeniete, no vývoj ide tak ďaleko, že by to nikdy nebolo realizovateľné. To isté platí pre logo. Na začiatok by som to zmenil asi stokrát. Čas plynul a aj s týmto som sa musel rozlúčiť. Meno vyhodili a zostalo len „G“. Tento typ loga sa používal najviac a začali sme ho umiestňovať na zadnú stranu oblečenia dolu a malo formu tkaného štítku. Túto formu sme už dávno nepoužívali, pravda sa mi veľmi nepáči. Doteraz tento typ umiestnenia používa napríklad značku Sixth june. Prišiel ďalší zlom a rozhodli sme sa pre vyšívanú podobu loga. Na zadnej spodnej strane zostalo umiestnenie rovnaké. Neskôr sme mu aktualizovali, že sme to najskôr predvyšili na kus látky a potom na výrobky navšívali. Napríklad pri kardiganoch sa tento typ výšivky zachoval dodnes.
Tento typ loga sme použili nedávno. Pred Vianocami sme sa rozhodli, že si ho trošku spravíme aj my, pretože spočiatku sa „ten“ málo vyšíval na tenkých materiáloch, z ktorých vyrábame tričká. Linky sme trochu zväčšili a kruh sme tiež urobili hrubým a okrúhlym tvarom, ktorý pripomína ovál. Dnes to vyzerá takto:
Málo detailov, ale veľa sa zmenilo. Začalo sa to lepšie vyšívať a oveľa lepšie vyzerá na hotovom výrobku, najmä na tričkách. Toto je konečná podoba loga, ktorá sa používa dodnes. Od samého začiatku po viac ako 2 rokoch prešla 4 zmenami a už teraz pripravujeme novú podobu, ktorá bude ešte prepracovanejšia a ešte dokonalejšia. Verím, že to bude finálna finálna podoba loga. Niekedy nie je veľmi dobré, ak sa logo mnohokrát mení. Ľudia sú v niečom rýchli veľmi rýchlo a keď príde zmena, buď je pozitívna, alebo nie. V našom prípade sa logo veľmi nezmenilo, základ zostal vždy rovnaký. V novom pripravovanom logu to ale nebude. Ideme to zmeniť od základov a dať tomu nový nádych :) Značka samozrejme zostane rovnaká, no logo sa zmení na 99%. Ale veríme a dúfame, že sa bude všetkým páčiť a bude to posledná forma. Viac o informáciách sa môžete dozvedieť priebežne.
Nové logo by malo uzrieť svetlo sveta s novou pripravovanou kolekciou a bude vyzerať takto: